Tiri salidzinajumam- zobarsti higenisti ari lieto sodas struklu zobu tirisanai. Ja jau zobus neboja, gan jau ari varstu atsperes to pasakumu pardzivos.
Tu gribi teikt ka tev personīgi nav nekas pretīm iztīrīt zobus pie sodasstrūkla.lv? OK, es balsošu par tavu video youtube. Ir lāzeri mikroķirurģijai un ir metālu griešanai. Principā āmurs ar kuru iesit nagliņu smalkam drapejumam arī taču nebojā makslas darbu, tātad āmurs ar kuru iesit tapu sliežu savienošanai ir pilnībā derīgs arī bildes rāmim, sitot ar to pašu spēku kā tapai. Vai ne?
Tu zobus kustini kādas pāristūkstoš reizes minūtē?
Man rodas iespaids ka te vispār nestādās priekšā ka atspere arī lokās! Tad kāda jēga tālāk runāt - tak tīriet ar ko vien ienāk prāta, ar vīli kaut vai! Man personīgi pie kājas.
Vienīgi pirms kaut kādu skaļu frāžu mētāšanas paskatieties spogulī!
:-) Kā man patīk polemika par atsperu tīrīšanu ... Vispār jau atspere ir specifiska detaļa, tās stieple (rūpniecībā visu, kas nāk ruļļos un ir līdz kādiem 15 mm diametrā, sauc par stiepli, ja ruļļos,
tad arī resnāku) strādā uz vērpi, turklāt ārējais slānis materiālam deformējas vairāk, nekā iekšējais.
Tāpēc , piemēram, torsioni (piem. tanka) mēdz būt nevis monolīta metāla, bet "salikti" no daudzdaudzām stieplītēm vai cauruļveida. Mums savulaik VAZmašīnai bija stabilizators priekštiltam
no titāna trubas - efekts vajadzīgais, bet sver labi , ja kilogramu :-)
Par mikroplaisām - tiesa, principā jebkurš atsperes (un ne tikai) virsmas bojājums var būt t.s.
sprieguma koncentrators. Tāpēc rūpnīcā atsperes pirms laišanas "termiskajā" patiesi apstrādā ar lodīšu strūklu, neatceros virsmas gluduma klasi, bet bija samērā augsta... Lokšņu atsperes apstrādā tieši tāpat, bet tā ir pēdējā operācija pēc cilpu locīšanas galos, pirms gala termiskās apstrādes.
Ja nu dikti gribas mehāniski tīrīt, vislabāk izmantot MISIŅA birsti, tas ir mīkstāks par termiski
apstrādātu atsperi un neko tai nenodarīs. Tomēr neizjauktas galvas strūklošanu , vienalga ar ko,
es personīgi uzskatu par dumjību!
Kā jau teicu- iedeva neizjauktu un tādu ārī tīrīju, motorus un galvas neremontēju un nejaucu. Cilvēkam tas bija eksperiments, lai noskaidrotu kā izskatās kad ar sodu notīra.
19.Mar 2014 | Pēdējo reizi labots 28.Apr 2014 07:43; labots 1 reizi
+ 1
- 0
Kārtējā matu skaldīšana un taisnības meklēšana, kas nepiekā produktīva nenoved, jo katram sava taisnība un visi mēs paliekam tur kur esam.
Nu ja es veiktu sodas strūklu un pārzinātu visas nianse, tad, lai mans vārds un prestižs ietu tautās, es klientu informētu par visādām problēmām ar kurām viņš var perspektīva sakraties, kas var pēc tāds strūklošanas iznāk. Bet kā mēs labi zinām, tad klientam ir taisnība un ja trāpās tāds pretim auns kā te daži labi, tad nostrūklo to galvu ar visām atsperēm, lai iet ratā pēc tam tas klients. Bet visi gudri spriest, bet, kur ir vispār garantija, ka tām atsperēm ir ilgs mūžs priekša gaidām, lai pēc kādas metodes tās tiktu tīrītas, jo metālam ari ir nogurums. Un pieļauju, ka tās galvas īpašnieks diez vai arī stāvējis klāt kopš tā motora dzimšanas un ikdienas ekspluatēšanas.
Nu kāds brīdis jau pagāja, bet nu ko lai dara darbs tāds un ja patīk, tad stundas arī iet ātrāk.
Tas viss bija ar smiltīm tīrīts.
Šādas mašīnas jau taisa tikai sentimenta vai atmiņu vadīti, ne jau kaut ko rēķinot.
Līdz mustangam vēl trūkst 4 cilindri