Ir 7 padomi tur....bet nav 8 ....paša galvenā....lai nepazustu detaļas.
Detaļu pazaudēšanā līderis A-Moto....man pazaudēja 2 detaļas,vienu atguvu pateicoties retromoto forumam...otra ar galiem.
Vēl zinu kam viņi pazaudēja Zundapa detaļas...tākā turat acis vaļā!
A-moto vispār ir bardaks. Tā no malas šķiet forš kantoris ar labām iekārtām,tai skaitā ultraskaņas vannu. Bet man arī bijusi slikta pieredze ar viņu iekšējo haosu. Un ir detaļas,kuras nedrīkst pazust,jo zaudējums nav naudas vērts. Uzņēmumam vienkārši 100% jāgarantē par katra pasūtījuma drošību...
A-moto es pats kļūdijos un domaju, ka man izsniedza nepareizo detaļu. Stulbi no manas puses, taču no šī gadījuma varēja noprast, ka ir bijis arī tā, ka klientam ir taisnība.
Bet no otras puses - vai kāds no pazaudēto detaļu īpašniekiem bija noslēdzis līgumu vai maksājis PVN?
01.Nov 2017 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
G Class
[img]https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/22426211_1997539623791301_1153746169851724819_o.jpg?oh=a449da84054d24b7da60b9b68b28d902&oe=5A7000F0[/img]
Šeit ir minēts kautkas par to, bet nekas konkrēti. Vai kāds zin kur Rīgā vai apkārtnē var nostrūklot alumīniju ar stikla skrotīm? Konkrēti motocikla motoru, izmēri aptuveni 45*50*55.
AL rokturi. Pa labi pēc apstrādes ar stiklu.
AL detaļas apstrādājot svarīgi ievērot ar kādu spiedienu un kādas frakcijas smiltīm tiek veikta apstrāde. Pārsvarā visos pulverkrāsošanas cehos, smiltis tiek ņemtas priekš tilta sijām, kāpņu margām un citai masīvai/industriālai tehnikai, tāpēc gala rezūltātā viss sanāk ļoti raupju virsmu - īpaši alumīnija detaļām.
Bieži saskāros ar šo problēmu, jo alumīniija detaļas pēc raupjām smiltīm ir praktiski metamas ārā/neatjaunojamas.
Līdz ar to piedāvāju foruma biedriem iespēju nostrūklot nelielas detaļas par labām cenām ar smalkām smiltīm un/vai stiklu.
Detaļām jābūt maksimāli izjauktām un nomazgātām no eļļas, un smiltīm.
Tālāk PM vai 2961331četri / whatsapp
Esmu iegādājies 1976.gada MB 0309 autobusu, kuru plānots restaurēt. Tā kā pieredzes tik lielā projektā nav, nepieciešama palīdzība.
Ņemot vērā, ka rūsa ir darījusi savu, pieņemts lēmums visu virsbūvi un rāmi strūklot, lai pēc tam apstrādātu rūsas vietas. Kā apstrādāt virsbūvi tieši pēc strūklošanas- gruntēt, speciāli pretrūsas līdzekļi, neapstrādāt(nerūsēs pliks metāls?)?
Kāds var ieteikt kādu kantori Rīgā, kur ar sodu nostrūklot daļas velosipēdam pirms dot niķelēt? Interesē soda, jo ir bēdīga pieredze, kad ar rupjām smiltīm pa 90 gadigiem dubļuniekiem vai aplokiem nodod.
Detaļu pazaudēšanā līderis A-Moto....man pazaudēja 2 detaļas,vienu atguvu pateicoties retromoto forumam...otra ar galiem.
Vēl zinu kam viņi pazaudēja Zundapa detaļas...tākā turat acis vaļā!