11.Apr 2012 | Pēdējo reizi labots 12.Apr 2012 10:57; labots 1 reizi
+ 3
- 0
Turpinām iesildīšanos.
Vakardien par simbolisku finansiālu atlīdzību tika iegādāts šāds te agregāts:
Tas tika atrasts kādā Artilērijas ielas (Rīga) vārtrūmē. Faktiski, izg(r)lābts no Tolmeta rīkles.
Pēc nelielas diskusijas forumā tika saprasts, ka agregāts komplektēts vismaz no četriem motocikliem un mopēdiem - rāmis no Kijevlanin K1B, abi rati+dubļubleķi - no mopēda "Gauja", bāka - no mopēda "Rīga - 1", priekšēja dakša - iespējams, no motocikla "Krasnij Oktjabrj". Par šo info liels paldies foruma biedriem, jo pats tik senās detaļās neorientējos. Par precīzu dzinēja marku info joprojām trūkst. Tomēr visvairāk velk uz Kijevljanin, vai NSU modeļu Quick/Pony pusi.
Mērķis no šī visa - veikt motocikla (motovelosipēda?) zinātniski pamatotu konservāciju, neko kardināli nemainot patreizējā izskatā un komplektācijā.
Sociālais fons visam procesam - saprast padomju okupācijas režīma ikdienas cilvēkam uzspiesto domāšanas aspektu attiecībā uz transporta līdzekli. Īsumā - materializēt 60-to gadu laikmeta garu caur artefaktu - no dažādiem motocikliem sakomplektētu braucamo. Tehniskajā dimensijā - galvenais bija braukt ar to, kas bija pieejams un ko varēja sakomplektēt, jo rītdien var būt jau par vēlu.
Kaut ko oriģinālu savākt šeit būtu visai pagrūti. Līdz ar to vērtīgi būtu atjaunot šo eksemplāru tādu, kāds tas nolikts šķūnītī.
No Foruma biedriem vēlos īsus komentārus par šādu ieceri. Arī argumentētu kritiku un tās rezultātā - konstruktīvu diskusijiu.
Un pāris detaļas - Gaujas dandžus, dzinēja kreisās puses vāku. Protams, par abpusējiu godīgu atlīdzību no manas puses.
Bagazhnieks , cik var bildees saprast , liekas pashtaisiits . Shiltiite uz raamja nav saglabaajusies ? Kas tas par lukuri piekshaa ? Izskatas , ka pliks reflektors , bez korpusa vispaar mikslis baigais
Liels paldies par tīmekļa saitēm, lēnām tā aina skaidrojas.
Dakša, tātad no NSU QUICK, tāpat arī cilindrs, varbūt pat viss dzinējs.
Bāku gan, šķiet, vajadzēs oriģinālo, jo ātrumu pārslēgšana notiek ar sviras palīdzību, kas stiprinās pie tās sāniem.
Vakardien par simbolisku finansiālu atlīdzību tika iegādāts šāds te agregāts:
Tas tika atrasts kādā Artilērijas ielas (Rīga) vārtrūmē. Faktiski, izg(r)lābts no Tolmeta rīkles.
Pēc nelielas diskusijas forumā tika saprasts, ka agregāts komplektēts vismaz no četriem motocikliem un mopēdiem - rāmis no Kijevlanin K1B, abi rati+dubļubleķi - no mopēda "Gauja", bāka - no mopēda "Rīga - 1", priekšēja dakša - iespējams, no motocikla "Krasnij Oktjabrj". Par šo info liels paldies foruma biedriem, jo pats tik senās detaļās neorientējos. Par precīzu dzinēja marku info joprojām trūkst. Tomēr visvairāk velk uz Kijevljanin, vai NSU modeļu Quick/Pony pusi.
Mērķis no šī visa - veikt motocikla (motovelosipēda?) zinātniski pamatotu konservāciju, neko kardināli nemainot patreizējā izskatā un komplektācijā.
Sociālais fons visam procesam - saprast padomju okupācijas režīma ikdienas cilvēkam uzspiesto domāšanas aspektu attiecībā uz transporta līdzekli. Īsumā - materializēt 60-to gadu laikmeta garu caur artefaktu - no dažādiem motocikliem sakomplektētu braucamo. Tehniskajā dimensijā - galvenais bija braukt ar to, kas bija pieejams un ko varēja sakomplektēt, jo rītdien var būt jau par vēlu.
Kaut ko oriģinālu savākt šeit būtu visai pagrūti. Līdz ar to vērtīgi būtu atjaunot šo eksemplāru tādu, kāds tas nolikts šķūnītī.
No Foruma biedriem vēlos īsus komentārus par šādu ieceri. Arī argumentētu kritiku un tās rezultātā - konstruktīvu diskusijiu.
Un pāris detaļas - Gaujas dandžus, dzinēja kreisās puses vāku. Protams, par abpusējiu godīgu atlīdzību no manas puses.