[ri4a] 14.Feb 2020 15:37 Tā pozīcijā derētu gultņiem nevis blivsegiem
Vai nebūtu labāk samainīt gan gultņus un blivseģus.
Tiek mainīts viss. Gan gultņi, gan blīvslēgi. Bet starp pašu kloķvārpstas vaigu un pirmo gultni kreisajā pusē (divi gultņi tur stāv) ir tas distancers/bukse 7mm biezumā. Un ap to buksi ir tad tas blīvslēgs.
Tā bukse ir šajā bildē nr. 13.
Un pati detaļu (gultņu, blīvslēgu, bukšu kārtība) redzama šeit.
Tāpēc interesētu, ar kādi materiāli būtu piemērotākie tādai buksei.
No 638 neder? 638 ir veiksmīgi varianti,lai šo buksi likvidētu. Bukse izpilda -kakliņa- pagarinātāju,lai varētu noblīvēt(638). 640 jau šis joks ir likvidēts.
638 noņemot sprost gredzenu(gultnim) izdodas blīvslēgu(citu,pēc izmēriem) -padzīt - dziļāk.
Un blīvslēgs noblīvē uz pašas maliņas. Zem blīvslēga sprostgredzena vajadzēs -šaibu-,kas kompensēs izņemtā sprostgredzena biezumu.
Tas viss par 638,aizdomas,ka tev ir kaut kas ļoti līdzīgs-varbūt noder.
Vēla reakcija, jo drīz jau ielas vaļā, bet varbūt kādam ir iesakāms labs kantoris, kur manai ČZ varētu veikt cilindra virpošanu uz nākamo izmēru? Forumā kaut kādi kontakti un norādes ir atrodamas, bet +- pēdējie ieraksti ap 2010. gadu (nez vai joprojām aktuāli).
Un varbūt kāds var padalīties ar pieredzi par to, cik vērtīgi tomēr ir honēt cilindru pēc virpošanas dzinēja turpmākai darbībai?
Ja jāiesaka, man patīk Qualimicron, Rankas 5a,Rīga. Vadītājs Anatolijs (+37120014136) ir atsaucīgs, nododot detaļu, vienmēr zinu, cik tas pakalpojums maksās. Priekš sevis te virpoju cilindrus, slipeju blokus motocikliem. Parasti ar nedēļu ir jārēķinās.
Paldies par ieteikumiem! Skatīšos, vai to līdz jaunajai sezonai paspēšu izdarīt, jo vajag jau arī virzuli sameklēt atbilstošā izmēra, ņemot vērā dažādus faktorus:
- to, cik ir mazākais iespējamais diametrs, kādu iespējams izvirpot pie esošā stāvokļa;
- virzuļu pieejamība sakarā ar esošajiem globālajiem transporta ierobežojumiem;
- citi, man vēl nezināmi faktori.
Vai nebūtu labāk samainīt gan gultņus un blivseģus.