zaika 27.Apr 2018 09:07
Man liekas ka japietiek ar jaunu sveci attiecigaa karstuma, jo lai neraditu ,,trokshnjus,, (tv un radio viljnos) svechu uzgaljiem bija rupnieciski ekrani, tava gadijuma tas ir risinats pie spoles, ceru ka visu pareizi uzrakstiju
Krišjānis 15.Jan 2020 00:00
Kloķenei klani mainīsi? Varam kaut ko sadomāt ar kloķeni..
Krišjānis 15.Jan 2020 00:00
Galvas sēdināšana ir jāparēķina.. ar 0.5 nav jēgas ķēpāties
Krišjānis 15.Jan 2020 00:00
Bāku vislabāk būtu apalvot.
Nospriedu, ka nav vērts turēt noslēpumā savu ieguvumu, tāpēc sniegšu jums nelielu ieskatu par savu lomu. Jau iepriekš atvainojos par savas "smārtfōna" kameras nespējību.
Pabeidzot studijas nospriedu sevi apbalvot ar potenciālu laika kavēkli - ČZ 175/477.
Motocikls ir 1972.gada izlaiduma un pa šo laiku tam ir bijuši trīs saimnieki Vācijā un es, ceturtais. Diemžēl iepriekšējais saimnieks ar to ir pārstājis braukt 82.gadā un kopš tā brīža ik pāris gadus tas esot ticis tikai iedarbināts uz brīdi.
Nedaudz par kopējo modeļa vēsturi - šis motocikls tika būvēts vairākās versijās laika posmā no 1968.-1977. gadam. Ticis aprīkots ar 172cm³ viencilindra divtaktu dzinēju un ir bijis spējīgs attīstīt 15zs jaudu. Cik esmu par to lasījis un redzējis dažādās bildēs, ir bijuši divu veidu dzinēji. Tāds, kā manam eksemplāram un tā sauktais "Oilmaster" ar atsevišķu eļļošanas sistēmu. Cik nopratu, tad šī modeļa "Sport" modifikācijas bija tieši ar šo "Oilmaster" dzinēju. Tālāku informāciju noteikti vēl iegūšu turpmākajā laikā.
Motocikla oriģinālais krāsojums ir bijis tāds kā debesu zils un ir ticis pārkrāsots melns (redzams pāris vietās uz degvielas tvertnes).
Pozitīvi ir tas, ka, izņemot dažus sīkumus, motocikls ir pilnā komplektācijā, kas ievērjomai atvieglina trūkstošu daļu meklēšanu. Taču negatīvais šajā visā ir fakts, ka motocikls ilgu laiku ir stāvējis, tāpēc man ir diezgan neiespējami pareģot, kādā stāvoklī ir dzinējs. Griezties griežās brīvi un izrāda arī zināmas kompresijas pazīmes. Ātrumi ir vietā un slēdzās. Nākamajā nedēļā būs jāskrūvē nost cilindra galva un jāsāk skatīties, kas lācītim vēderā. Iespējams, ar nepieciešamo mezglu saregulēšanu pietiks, lai motoru atgrieztu dzīvē, bet var gadīties, ka tas tik vienkārši viss nebūs, jo, iespējams, blīvslēgi ir beiguši savus pienākumus.
Kopumā plāns ir sagatavot motociklu gatavu legālai braukšanai pa ceļiem līdz vasaras sākumam/vidum. Tātad, tehniski tas tiks savests nevainojamā kārtībā. Plānoju atstāt jau esošo 6V elektrosistēmu ar kontaktu aizdedzi. Vizuālo stāvokli centīšos atstāt maksimāli autentisku, novēršōt tikai tās problēmas, kuras nekādā veidā neiet cauri - kārta putekļu, nevajadzīgie eļļas pleķi, jāaptur rūsas veidošanās(attīstīšanās) uz aplocēm un citās vietās. Krāsojumu gan ar laiku tomēr gribēšu atjaunot, bet pagaidām tas vēl nav pavisam steidzams pasākums. Iespējams, nākamajai ziemai.
Tad nu atļaušu jums novērtēt manu jaunieguvumu un ar laiku pievienošu bildes no gatavošanas ielai.