Cik nu sanācis vizināties pa nomaļiem ceļiem, uz līdzena jūtu ka aizmugurējais ritenis lēkā, pavērojot riteni griežoties kad uz centrālās pekas, var redzēt ka ir gan astoņnieks, gan ovāls.
Nu neko, ņemam nost un jaucam ārā. Uzsūtīju arī pie reizes jaunu Mitas riepu un vienu spieķu komplektu.
Riepu sūtīju 4.00, tā kā pieredze nav, domāju platāka - labāk. Nekā, tas ir augstums, izrādās. Pfft.
Vecie spieķi atnāca vaļā diezgan normāli, tikai divus nācās nogriezt. Viens bija lūzis bet nevarēja to redzēt, kamēr nepaņem rokā, arī tas noteikti deva ieguldījumu greizajai riteņa ģeometrijai. Uztaisīju vienkāršu spieķošanas stendu un pasmēlies idejas jūtūbē, ķēros klāt, process interesants. Derēja arī sakrāsot pa jaunam dangu, bet šoreiz laikam nē, jo domāju to pašu riteni jaukt vēlreiz ārā vēlāk. Spriegoti spieķi šim moto laikam nav bijuši nekad, pakaļējā rumba baigi sadilusi, diemžēl. Pēc ģeometrijas koriģēšanas mēģināju novilkt vienmērīgi visus spieķus ar spēka atslēgu, taču tā kā man nav tieši spieķu atslēga, taisīju adapteri mazajai spēka atslēgai (32 Nm), kas man jau ir. Doma bija tāda, ka neskatoties uz to ka korektie Nm nebūs, varbūt būs vismaz vairums ar vienādu spēku novilkti (adapteris uz 3 cm, domāju, ka spēks līdz ar to mainās). Iestatīju 6 Nm, taču tā arī līdz klikšķim nekur nenonācu, bet vītne gan vienam beidzās - šo riteni laikam jāliek rezerves vietā, rumba sadilusi par daudz. Bet spieķi pēc sajūtas cieši, pasit ar atslēgu - tinkšķ. Atstāšu kā ir uz restaurācijas laiku. Izdevās koriģēt astoņieku 1,5 mm robežās un samazināt ovālu. Ražošanas kvalitāte dangai interesanta - dangas metinājuma vieta šķība par 1 mm, un arī pa vertikāli uz iekšu, diemžēl.
Būs arī video.
Vakar noņēmu priekšējo riteni, izjaucu priekšējo bremzi, jo tā iestāvējusies, braucot silst un bremžu nav. Tiks izpucēta un sasmērēta, kalotkas labas, atšķirībā no aizmugures. Aizmugurei plāns uzkniedēt jaunas uzlikas, ja izdosies atrast materiālu. Pie reizes priekšu arī pārspieķošu ar vecajiem spieķiem, tā kā ir divi veco spieķu komplekti.
Tagad arī ņemos ar šādu aparātu. Nomainīju visus salnikus un gredzenus. Kompresija ļoti laba, bet karbarotori ir slikta stāvoklī. Nopirku remontu komplektus, bet tie ir galīgi pampari, adatiņas vispār nenosledz. Vairāk vai mazāk esmu savedis visu kārtībā, bet ir tivas problēmas. Uz pielaišanu viņš īsti degvielu nesu, (jāliek priekšā roka, laikam tāpēc ka tie karburatori ir čupā) un otra problēma ka neslēdzas ārā lādēšanas lamina. Lādēšana ir. Vienu reizi pat ar pirkstu nospiedu to kontaktinu un viņš tā arī palika. Kad boslapeju viņš atlēca atpakaļ un ielaižot nenospiezas.
Intrersē, kā pārliecinājies, ka lādē? Tā izskatās ka tā lādēs 100. gadus. Kad būs uzlādēts? Ar voltmetru mērīji spriegumu uz akkumulātora spailēm, cik tur ir?
Ugunigais 8.Oct 2023 22:13 Kad boslapeju viņš atlēca atpakaļ un ielaižot nenospiezas.
Nu tā bija tanī brīdī vienīgā iespēja pārbaudīt uz sitienu vai ģenerators ir strādājoš.
Bet interesē par tiem karbaratorim pz30. Viņi būtu labi alternatīvi?
Ja interesē, ir jauni kādi 15 spieķi no k750m. Domāju ka tiem vajadzētu derēt.
Tie ķīniešu PZ-30 izskatās slikti.
Labak no Jawiņas 638ās. https://www.scribd.com/document/629341367/Carburatore-jikov , konstrukcija galvas tiesu pārāka.
Pēc pieredzes, tikai pārejas dīze jānomaina par 0.02mm tievāka. Ar tādiem gāja 130 km/st. 3 cilvēki iekšā. un nedeg nekādi virzuļi.
Tas, ka 28mm normāli.
Nu neko, ņemam nost un jaucam ārā. Uzsūtīju arī pie reizes jaunu Mitas riepu un vienu spieķu komplektu.
Riepu sūtīju 4.00, tā kā pieredze nav, domāju platāka - labāk. Nekā, tas ir augstums, izrādās. Pfft.
Vecie spieķi atnāca vaļā diezgan normāli, tikai divus nācās nogriezt. Viens bija lūzis bet nevarēja to redzēt, kamēr nepaņem rokā, arī tas noteikti deva ieguldījumu greizajai riteņa ģeometrijai. Uztaisīju vienkāršu spieķošanas stendu un pasmēlies idejas jūtūbē, ķēros klāt, process interesants. Derēja arī sakrāsot pa jaunam dangu, bet šoreiz laikam nē, jo domāju to pašu riteni jaukt vēlreiz ārā vēlāk. Spriegoti spieķi šim moto laikam nav bijuši nekad, pakaļējā rumba baigi sadilusi, diemžēl. Pēc ģeometrijas koriģēšanas mēģināju novilkt vienmērīgi visus spieķus ar spēka atslēgu, taču tā kā man nav tieši spieķu atslēga, taisīju adapteri mazajai spēka atslēgai (32 Nm), kas man jau ir. Doma bija tāda, ka neskatoties uz to ka korektie Nm nebūs, varbūt būs vismaz vairums ar vienādu spēku novilkti (adapteris uz 3 cm, domāju, ka spēks līdz ar to mainās). Iestatīju 6 Nm, taču tā arī līdz klikšķim nekur nenonācu, bet vītne gan vienam beidzās - šo riteni laikam jāliek rezerves vietā, rumba sadilusi par daudz. Bet spieķi pēc sajūtas cieši, pasit ar atslēgu - tinkšķ. Atstāšu kā ir uz restaurācijas laiku. Izdevās koriģēt astoņieku 1,5 mm robežās un samazināt ovālu. Ražošanas kvalitāte dangai interesanta - dangas metinājuma vieta šķība par 1 mm, un arī pa vertikāli uz iekšu, diemžēl.
Būs arī video.
Vakar noņēmu priekšējo riteni, izjaucu priekšējo bremzi, jo tā iestāvējusies, braucot silst un bremžu nav. Tiks izpucēta un sasmērēta, kalotkas labas, atšķirībā no aizmugures. Aizmugurei plāns uzkniedēt jaunas uzlikas, ja izdosies atrast materiālu. Pie reizes priekšu arī pārspieķošu ar vecajiem spieķiem, tā kā ir divi veco spieķu komplekti.