Cik nu sanācis vizināties pa nomaļiem ceļiem, uz līdzena jūtu ka aizmugurējais ritenis lēkā, pavērojot riteni griežoties kad uz centrālās pekas, var redzēt ka ir gan astoņnieks, gan ovāls.
Nu neko, ņemam nost un jaucam ārā. Uzsūtīju arī pie reizes jaunu Mitas riepu un vienu spieķu komplektu.
Riepu sūtīju 4.00, tā kā pieredze nav, domāju platāka - labāk. Nekā, tas ir augstums, izrādās. Pfft.
Vecie spieķi atnāca vaļā diezgan normāli, tikai divus nācās nogriezt. Viens bija lūzis bet nevarēja to redzēt, kamēr nepaņem rokā, arī tas noteikti deva ieguldījumu greizajai riteņa ģeometrijai. Uztaisīju vienkāršu spieķošanas stendu un pasmēlies idejas jūtūbē, ķēros klāt, process interesants. Derēja arī sakrāsot pa jaunam dangu, bet šoreiz laikam nē, jo domāju to pašu riteni jaukt vēlreiz ārā vēlāk. Spriegoti spieķi šim moto laikam nav bijuši nekad, pakaļējā rumba baigi sadilusi, diemžēl. Pēc ģeometrijas koriģēšanas mēģināju novilkt vienmērīgi visus spieķus ar spēka atslēgu, taču tā kā man nav tieši spieķu atslēga, taisīju adapteri mazajai spēka atslēgai (32 Nm), kas man jau ir. Doma bija tāda, ka neskatoties uz to ka korektie Nm nebūs, varbūt būs vismaz vairums ar vienādu spēku novilkti (adapteris uz 3 cm, domāju, ka spēks līdz ar to mainās). Iestatīju 6 Nm, taču tā arī līdz klikšķim nekur nenonācu, bet vītne gan vienam beidzās - šo riteni laikam jāliek rezerves vietā, rumba sadilusi par daudz. Bet spieķi pēc sajūtas cieši, pasit ar atslēgu - tinkšķ. Atstāšu kā ir uz restaurācijas laiku. Izdevās koriģēt astoņieku 1,5 mm robežās un samazināt ovālu. Ražošanas kvalitāte dangai interesanta - dangas metinājuma vieta šķība par 1 mm, un arī pa vertikāli uz iekšu, diemžēl.
Būs arī video.
Vakar noņēmu priekšējo riteni, izjaucu priekšējo bremzi, jo tā iestāvējusies, braucot silst un bremžu nav. Tiks izpucēta un sasmērēta, kalotkas labas, atšķirībā no aizmugures. Aizmugurei plāns uzkniedēt jaunas uzlikas, ja izdosies atrast materiālu. Pie reizes priekšu arī pārspieķošu ar vecajiem spieķiem, tā kā ir divi veco spieķu komplekti.
Nu neko, ņemam nost un jaucam ārā. Uzsūtīju arī pie reizes jaunu Mitas riepu un vienu spieķu komplektu.
Riepu sūtīju 4.00, tā kā pieredze nav, domāju platāka - labāk. Nekā, tas ir augstums, izrādās. Pfft.
Vecie spieķi atnāca vaļā diezgan normāli, tikai divus nācās nogriezt. Viens bija lūzis bet nevarēja to redzēt, kamēr nepaņem rokā, arī tas noteikti deva ieguldījumu greizajai riteņa ģeometrijai. Uztaisīju vienkāršu spieķošanas stendu un pasmēlies idejas jūtūbē, ķēros klāt, process interesants. Derēja arī sakrāsot pa jaunam dangu, bet šoreiz laikam nē, jo domāju to pašu riteni jaukt vēlreiz ārā vēlāk. Spriegoti spieķi šim moto laikam nav bijuši nekad, pakaļējā rumba baigi sadilusi, diemžēl. Pēc ģeometrijas koriģēšanas mēģināju novilkt vienmērīgi visus spieķus ar spēka atslēgu, taču tā kā man nav tieši spieķu atslēga, taisīju adapteri mazajai spēka atslēgai (32 Nm), kas man jau ir. Doma bija tāda, ka neskatoties uz to ka korektie Nm nebūs, varbūt būs vismaz vairums ar vienādu spēku novilkti (adapteris uz 3 cm, domāju, ka spēks līdz ar to mainās). Iestatīju 6 Nm, taču tā arī līdz klikšķim nekur nenonācu, bet vītne gan vienam beidzās - šo riteni laikam jāliek rezerves vietā, rumba sadilusi par daudz. Bet spieķi pēc sajūtas cieši, pasit ar atslēgu - tinkšķ. Atstāšu kā ir uz restaurācijas laiku. Izdevās koriģēt astoņieku 1,5 mm robežās un samazināt ovālu. Ražošanas kvalitāte dangai interesanta - dangas metinājuma vieta šķība par 1 mm, un arī pa vertikāli uz iekšu, diemžēl.
Būs arī video.
Vakar noņēmu priekšējo riteni, izjaucu priekšējo bremzi, jo tā iestāvējusies, braucot silst un bremžu nav. Tiks izpucēta un sasmērēta, kalotkas labas, atšķirībā no aizmugures. Aizmugurei plāns uzkniedēt jaunas uzlikas, ja izdosies atrast materiālu. Pie reizes priekšu arī pārspieķošu ar vecajiem spieķiem, tā kā ir divi veco spieķu komplekti.