tiko sazinājos ar organizatoriem, ZM nolikums būs gatavs pēc pāris dienām, 90% pērngada, ar sīkiem precizējumiem. Mums arī dal.maksa Ls 5, tiko būs gatavs-atsūtīs.
1. Norises laiks: 2010.gada 11.jūlijs
2. Vieta: A.Levana vārdā nosauktā APES mototrase, APĒ
3. Organizators: Biedrība “Motoklubs APE”
4. Trase: garums – 1100m; platums – 3-6m; segums – melnzeme, smilts
5. Motociklu klases: Standarta motovelosipēdi, Standarta divātrumu mopēdi, Sporta motovelosipēdi un mopēdi.
6. Mototehnika:
līdz 50ccm PSRS ražotie vienpakāpju un divātrumu motori.
Motovelosipēdu un mopēdu klasēs atļauts pielietot brīvas konstrukcijas ritošo daļu.
Standarta motovelosipēdu klase: atļauti tikai PSRS ražotie motovelosipēdi ar Ļeņingradas rūpnīcas vienpakāpes D tipa gaisa dzeses motoriem, obligāti saglabājot oriģinālo motora izskatu, oriģinālo karburatoru, oriģinālo izpūtēja savienojumu ar cilindru, oriģinālo izplūdes līkumu un izpūtēju.
Standarta divātrumu mopēdu klase (standarts 2A): atļauti tikai PSRS ražotie mopēdi ar Šauļu vai Kovrovas rūpnīcu divātrumu Š un V tipa gaisa dzeses motoriem, obligāti saglabājot oriģinālo motora izskatu, oriģinālo karburatoru, oriģinālo izpūtēja savienojumu ar cilindru, oriģinālo izplūdes līkumu un izpūtēju.
Sporta klase: atļauti tikai PSRS ražotie Ļeņingradas rūpnīcas vienpakāpes D tipa un Šauļu vai Kovrovas rūpnīcu divātrumu Š un V tipa gaisa dzeses motori, saglabājot cilindra un galvas oriģinālo izskatu.
Visai mototehnikai obligāti jābūt :
uz sajūga un priekšējo bremžu svirām cieši nostiprinātām lodītēm ar minimāldiametru 19mm,
metāla dubļusargiem- noapaļotiem ārgaliem ar radiusu 5mm
numura plāksnēm ar skaidri salasāmiem numuriem.
7. Dalībnieki: Neierobežots vecums.
Dalībniekam obligāti jābūt moto ķiverei. Sporta klasē vēl jābūt cimdiem, izturīgam apģērbam un piemērotiem apaviem.
8. Dalībnieku reģistrācija: 11.jūlijā no plkst 1000
Dalības maksa: Dalībniekiem, reģistrējoties jāmaksā dalības maksa LVL 5,-, kas nepieciešama elektroniskai apļu skaitīšanai. Saņemot elektronisko devēju, dalībnieks ķīlā atstāj personas apliecinošu dokumentu.
Vienādu numuru gadījumā, priekšroka ir dalībniekam, kas pirmais ir reģistrējies.
9. Braucieni: Treniņi no plkst 1000- 1100
Sacensībās standarta un sporta klase brauc 2. braucienus pa 8. min. + 1aplis,
10. Rezultātu noteikšana un apbalvošana:
Sacensības ir individuālas un komandu.
Katrā braucienā dalībnieks saņem punktus, kas atbilst viņa ieņemtajai vietai. Uzvar dalībnieks, kas abu braucienu summā ir ieguvis vismazāko punktu summu. Vienādu punktu summas gadījumā, uzvar dalībnieks, kas izcīnijis augstāku vietu otrajā braucienā.
Dalībnieki braucienā cīnās arī par speciālām balvām: atraktīvākais braucējs, krāšņākais tērps, skaistākais mopēds, utt.
Komandu ieskaitē vērtē vienu daļibnieku no katras klases, kopā trīs dalībnieki. Uzvar komanda ar vismazāko individuālo punktu summu. Vienādu punktu summas gadījumā, augstāka vieta komandai ar augstākajām individuālajām vietām., tālāk- tiek ņemta augstākā individuālā vieta standarta motovelosipēdu klasē.
Pirmo trīs vietu braucēji katrā klasē tiek apbalvoti ar kausiem un dāvanām.
Dalībnieki saņem piemiņas medaļas.
Nepieciešamības gadījumā organizatoram ir tiesības veikt izmaiņas nolikumā.
Vai varētu uzzināt sacensību dienas kārtību Apē 2010.gada 11.jūlijā,visvairāk interesē cikos būs starts standarta vienātrumu mopēdiem un vai var reģistrēties internetā?
nu mopēdam gāja labi, nekādu problēmu, par spīti trakajai tveicej strādāja ideāli (biju gan pielicis deflektorus). Štartā nemēģināju par katru cenu nokļūt līderos, kas attaisnojās, apdzīt šajā trasē var daudzās vietās, es regulāri to darīju lielajos pauguros un taisnes galā (aparāts ļāva izgriest līdz galam un ar ķemmi biju trāpījis desmitniekā) un biju apmierināts ar notikumiem kas gāja atbilstoši plānam. Lai ar Karro protams necērēju noķert, kāpu ar katru mirkli agstāk un augstāk..... bet tad notik bēdīgs starpgadījums-lielā kalna galā, kur janolec no mopiņa lai pāri soļus paskriet, kāds man ar visu joni ietriecās kājā.....zvaigznītes gar acīm pašķīda, sapratu kas pārsists ahils.....
Vēl pietika spēka nobraukt atlikušos divus apļus un nofinišēt, bet nu jau man gāja garām.....sāpes darīja savu melno darbu! Pēc finiša ārstu slēdziens bija tāds kā manējais-ahila cīplas plīsums, sasaldēja ko varēja, nofiksēja...... Komandas biedri no trases atstūma un iekrāva mopiņu, četrrāpus sakrāmēju mantiņas un otrā brauciena vietā lēnām braucu uz Rīgu. Nu braucu ar vienu kāju, maigi atlaižot sajūgu, tad iedodu gāzi, tad atkal sajūgu, pārslēdzos u.t.t. Pa Rīgu tā grūtāk :roll: Priekšā operācija .
Apbalvošanas laikā atradu zelta mopēda piemiņas medaļu, ir aizdoma kam tā varētu būt likās 73 nr., diemžēl tehniskā parkā neatradu attiecīgo dalībnieku. Tāpēc lūdzu atsaukties pašu vai vismaz kādu, kas viņu zin.
tas nozīmē,ka nākošgad būs jāpievērš lielāka uzmanība sportistu ekipējumam arī standarta klasē,apaviem jābūt tādiem,kas nosedz potīti-vai tās bumbas kloķu galos bija visiem?