Šis dzinējs izskatās pēc kvēlgalvas dzinēja (sauktu arī par pusdīzeli).Vai nav nekādu nosaukumu,burtu uz kartera,cilindra vai galvas? No skata atgādina zviedru "BOLINDER",mazāk līdzīgs "Detroit Diesel". Šo cilindru ,manuprāt, var mēģināt glābt ar maximāli iespējama biezuma čaulas iepresēšanu pirms tam izvirpojot max. iespējamo dia. blokā. Čaulas garums drīkst būt arī nepilna virzuļa gājiena garumā SKAITOT NO AUGŠAS.Plaisas aizmetināt,jo šais laikos čugunu metina tīri labi.Nav izslēgts,ka var atrast oriģinālu cilindru,zinātu kādam dzin.meklēt.
Iesaku interesēties ramoto.lv pie Jura Rambas. Viņam ir augstas tehnoloģijas šadu materiālu metināšanai, atbilstoši darbagaldi pēcapstrādei un pats galvenais zināšanas un pieredze. Viņš pateiks ko darīt. Protams tas nebūs lēts prieks, jo materiāli un instrumenti maksā bargu naudu.
Par čuguna elektrodiem var aizmirst, ar tiem visu sačakarēs vairāk. Čuguns ir īpašs metāls, sāks plaisāt un deformēties.
Uz vāka rakstīts - krievu valodā /Ukrainas mētālu rūpnīca 6 hp/ un vis.
Paldies intresējos pie ramoto teica ka var sataisīt, par izmaksām šeit nerakstīšu, piedāvā arī jaunu čaulu pasūtīt. Uz doto brīdi vel nekur nesteidzos varbūt ir vel kadi varianti.
Intresē arī kura gada varētu būt motors
Cik saprotu piedarbināšana ar petroleju un pēctam dīzelis