12.Jun 2013 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+ 1
- 4
Nu te gan bļaut nevajadzētu! Kārtīgi, cienījami veči. Varbūt kļūdos, bet tā izbraukšana man liekas ir vairāk viņu pašu iniciatīva.
Es domāju, ka paši vien konkrētu fēleri esat nolaiduši.
Pirmkārt vai jums bija konkrēti viena atbildīgā persona, kas visu organizēja???
Pie mums uz Ventspili ir bijuši vairāki braucieni, es uzņēmos koordinatora lomu, pats aizsūtīju sarakstu ar tehnikas vienību nosaukumiem, gadiem, īpašnieku vārdiem, telefona numuriem. Biju jau sadrukājis iesnieguma veidlapas, veči visu aizpildīja jau līdz komisijas atbraukšanai.
Te nebūs tā, ka pasvilpsi un nu tik skries pa galvu pa kaklu, jo jā viņiem darba pietiek ar daudz nopietnāku tehniku. Un tik jāsaka paldies, ka viņi vispār krāmējas ar tām mūsu jawām, ižiem, kaškām uc. lūžņiem.
12.Jun 2013 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+ 2
- 1
Jā, jau iepriekš pieminētā persona. Ja reiz sola ka brauks, tad nav svarīgi vai tur ir piecas Jawa, trīs Dnepras un viens zapītis vai tikai viena lūžņu čupa kas japaskatās, ja reiz klients grib, sēdies un brauc! Ne vienmēr ir visiem jaskrien pakaļ, ka letiņiem to patīk darīt.
12.Jun 2013 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+ 2
- 0
Mana pieredze vismaz kārtojot Rīgā ir tikai pozitīva.Šogad divi moči, bez problēmām. Atieksme laipna un pretīmnākoša.
Par izbraukumiem, jāā..Jāņem vērā, ka šiem tur remonti muzejā. Bet jā, ja sola un nepilda, tam jāpiekrīt, tas slikti. Vnk pasaki, ka nav laika un nav varianti un viss problēma atrisināta.
Sssssssssssumināti!
Arī tiku pie dokumenta par vēsturisku statusu.
Pievienotajā novērtējuma protokolā mazliet kļūdas salaistas. Cepties par šito un lūgt lai salabo vai likties mierā un neiespringt?
Riepās karkasam "diagonālāks'' (slīpāks) korda diegu virziens nekā radiālajām riepām,lai gan arī radiālajām riepām kords nav īsti radiāls.Radiālās riepas no vienādiem izgatavošanas materiāliem (kā diagonālās) ir mīkstākas un tām ir mazāka pretestība ritei.Radiālajām riepām daudz priekšrocību pret diagonālajām,bet tas irpagarš stāsts,lai gan ir arī daži ,ne tik svarīgi,''trūkumi''.
Laba diena! Jawas atjaunošana pamazām iet uz beigām, gribēju uzzināt, cik lielas atkāpes no oriģinālā stāvokļa ir pieļaujamas? Par detaļām saprotu ka jābūt visam oriģinālam, bet kā ir ar krāsu? Tā kā galīgi neciešu Jawa pelēko krāsu, tad mocim nokrāsoju melnas dugas un dubļubleķus sudraba krāsā, tas varētu būt par iemeslu VS statusa neiegūšanai?
Mana Jawa 634 8.00 1977. gads (par spoguļiem zinu - būs oriģinālais)
Problēma ka oriģināli dugas ir pelēkas, bet man ir melnas. Un arī dubļubleķu tonis galīgi nav oriģināls Iekš Preiļu CSDD teica ka nav īsti labi. Gribējās zināt vai kādam ir atteikts VS statuss dēļ šiem sīkumiem.
Negribu maldināt nevienu, tikai izraisu diskusiju. Vai tad aizsargloki arī skaitās motocikla sastāvdaļa vienlīdz vērtējamā skalā kā rāmis, dzinējs un/vai citi agregāti? Vai tas tomēr ir tāds kā papildaprīkojums motocikliem? Tikpat labi aizsargloki varētu uz Jawas virsū nebūt un tos nevērtētu. Ja tie ir, tad tiem jābūt oriģināli atbilstošiem ( kā esošajā bildē ) nevis padomju laikos moto bodē nopērkamajiem kā ekstra aprīkojums.
Kā arī Jawas bodē šobrīd ir nopērkami gan hromēti, gan melni aizsargloki. Līdz ar to, šķiet, ka vismaz tajā sakarā nevajadzētu būt problēmām.
Par pelēko krāsu gan varētu būt diskusijas. Ja paredzēta pelēka, tad tai jābūt pelēkai. Sudrabs tomēr ir pavisam kas cits.
JuZ 3.Jan 2017 14:35 Tā kā galīgi neciešu Jawa pelēko krāsu, tad mocim nokrāsoju melnas dugas un dubļubleķus sudraba krāsā, tas varētu būt par iemeslu VS statusa neiegūšanai?
Nav loģikas Tavā rīcībā - neciešu vēsturisko krāsojumu, bet gribu vēsturisko statusu. VS statusu (ar piezīmēm) gan jau dabūsi, ja pārējo neesi sabojājis.
Nu bet tā arī ir, pelēkas bija tās detaļas, kuras citos tirgos bija hromētas. Pelēko krāsu varētu nosaukt arī par bomžpaketi Ar laiku arī domāju nohromēt.
Un sabojāt pārējo būtu pagrūti, jo mocis pirms tam izskatījās šādi:
Es domāju, ka paši vien konkrētu fēleri esat nolaiduši.
Pirmkārt vai jums bija konkrēti viena atbildīgā persona, kas visu organizēja???
Pie mums uz Ventspili ir bijuši vairāki braucieni, es uzņēmos koordinatora lomu, pats aizsūtīju sarakstu ar tehnikas vienību nosaukumiem, gadiem, īpašnieku vārdiem, telefona numuriem. Biju jau sadrukājis iesnieguma veidlapas, veči visu aizpildīja jau līdz komisijas atbraukšanai.
Te nebūs tā, ka pasvilpsi un nu tik skries pa galvu pa kaklu, jo jā viņiem darba pietiek ar daudz nopietnāku tehniku. Un tik jāsaka paldies, ka viņi vispār krāmējas ar tām mūsu jawām, ižiem, kaškām uc. lūžņiem.