Aizmirsi paroli?


Oskars
31.Aug 2017
+
patīk
-
Vakar tieši savējo sajūgu jaucu ārā, lodīte ir tikai starp izspiedēja stieņiem. Jawām bija divas lodītes. Interesanti būtu redzēt IŽ PS detaļu kataloga bildi ar sajūgu, tas visu saliktu pa plauktiem.

[ri4a]
31.Aug 2017
+ 1
patīk
- 0
Oskars 31.Aug 2017 08:58
Interesanti būtu redzēt IŽ PS detaļu kataloga bildi ar sajūgu
Skaties. Jakope links.
http://old-bikes.ru/index.html@p=557.html

Oskars
31.Aug 2017
+
patīk
-
[ri4a] 31.Aug 2017 13:18
Oskars 31.Aug 2017 08:58 Interesanti būtu redzēt IŽ PS detaļu kataloga bildi ar sajūgu Skaties. Jakope links.

http://old-bikes.ru/index.html@p=557.html


Paldies, tas bija noderīgi :-)

Vikings111
03.Sep 2017
+ 1
patīk
- 0

Testa brauciens pēc remonta. Kā redzams vēl daži sīkumi jāsaved kārtībā, sajūgs jāpieregulē utt.

elf
04.Sep 2017
+ 1
patīk
- 0
Zālīti jau nevajadzēja izbraukāt !

1000000NT
04.Sep 2017
+
patīk
-
elf 4.Sep 2017 14:58

Nevajag gan, bet padomā - pārsēsties no Deltas uz IPS, turklāt neadekvāti ejoša, un priekšā policists, tā ka pirmajā reizē pieveram acis :)

Pašam ļoti patīk kā IPS izskatās, bet - nu jāsāk domāt arī par ekipējumu!

mopis28
04.Sep 2017
+
patīk
-
Zāle nav jaizbraukā, zāle ir jaizspolē, vienu kartigu melnu špūri janoņem nedaudz plakaniski, tā ka zāles kumšķi izrautie no kopējās ainas lido pāri ielai pretejās mājas logos. Vispār sporta ižš labi iet.Padomiju laiku ātrākais serijveida ražotais mocis:)

mopis28
04.Sep 2017
+
patīk
-
Pie braukšanas vel japiestradā, tā nav delta, jabrauc savadāk , bet viss ar laiku, kad es jaunibā parsedos no deltas uz krosa sotaka čezetu likās ka nehuja neiet, bet nu tur sava specifika.

Vikings111
04.Sep 2017
+
patīk
-
Jā, tur vēl jāpiestrādā. Pirmajā reizē gan liels gandarijums, gan uztraukums bija ar šo moci izbraukt.
Vēl sajūgs nedaudz tur čakarējās, tāpec kā redzams bija grūti ielikt pirmajā robā no neintrālā, bet to sataisīšu.

mopis28
04.Sep 2017
+ 1
patīk
- 0
sporta iža motoram vājā vieta ir otrais ganģis, vispar tas ižiem raksturigi, vienkaršak izsakoties kad zobratiem sānējie saucamiem klucišiem:D noapaļojas kantes rodas pretspēks kas tiecas pie slodzes atgrust zobratu no zobrata un sanāk tā ka asi spiež uz sajuga pusi un deformē planku kura fiksē dakšiņu asites, katru reizi pirms liek kārbu japarbauda šie mezgli, vēlams pat negativs leņķis lai pie slodzes zobrati savelkas, To kā To labot gan jau te var atrast.

Vikings111
10.Sep 2017
+
patīk
-
Kas varētu radīt detonāciju, ja benzīns ir labs? Šodien izbraucu līkumu, un apstājos, apgriezieni nedaudz pacēlās un nevarēja izslēgt. Pat noņēmu pīpi, un tāpat motors darbojās līdz karburatorā beidzās benzīns.

Kobalds
10.Sep 2017
+
patīk
-
Vikings111 10.Sep 2017 14:54

Detonāciju var radīt jebkādi uzdedži degkamerā. (Tai skaitā nelīdzenas virsmas, virsmas sprieguma koncentratori.) Ja tiek atvienots sveces vads un dzinēja darbība turpinās, degkamerā ir kāds lokalizēts punkts, kura temperatūra ir pārāk liela, rodas detonācija, dzinēja nekontrolēta darbība (motora joņošana). Detonāciju var radīt arī uzdedži uz pašas sveces elektrodiem, izolatora.

p.s. vienmēr pareizi ir jāiestata aizdedzes moments un jābrauc ar tikai dotajam aparātam paredzētajām svecēm ar attiecīgu kvēlskaitli! Modernas automobiļu sveces pa lielam vecajiem dzinējiem neder, ja vien attiecīgi no katalogiem nepiemeklē tieši īsto, vienīgo.

Kobalds
10.Sep 2017
+ 1
patīk
- 0
+ citāts par kvēlskaitļiem. domājam ko daram un viss strādās kā nākas.

" Svarīgs sveces raksturlielums ir tās kvēlskaitlis, kas ir siltuma izkliedes daudzuma mērs, jo aizdedzes svecei ir jāizkliedē siltums, ko rada izplūdes gāzes. Būtiski lietot tādu aizdedzes sveci, kas atbilst speciālam motoram un tā lietošanas noteikumiem. Kad kvēlskaitlis ir izvēlēts pārāk augsts, aizdedzes sveces temperatūra kļūst pārāk zema un rada nogulsnes aizdedzes galā; nogulsnes rada elektrības noplūdes ceļu, kas izraisa dzirksteļu zudumus. Kad sveces kvēlskaitlis ir pārāk zems, aizdedzes sveces temperatūra paceļas pārāk augstu un veicina nenormālu (priekšlaicīgu) aizdedzi; tas noved pie aizdedzes sveces elektrodu izkušanas, kā arī virzuļa aizķeršanās un erozijas. Tāpēc būtiski ir izvēlēties aizdedzes sveci no ieteikumu saraksta, ko precizējis auto ražotājs."

Dalgo
10.Oct 2017
+
patīk
-
Jautājums zinātājiem !
Ar ko, un vai vispār, atšķirās priekšējais lukturis pirmajiem (74-77g) un pēdējiem (82-84) ražotajiem modeļiem?

Oskars
11.Oct 2017
+
patīk
-
Arī mani nomoka šis jautājums. Manam IŽ PS reflektors arī ir savdabīgs. Vieta gabarīt lampiņai nav. Zinu, ka 70 gadu japāņu versijām nāca hella optika. Varbūt Elf var padalīties ar mums ar bildēm?!

elf
11.Oct 2017 | Pēdējo reizi labots 13.Okt 2017 11:10; labots 2 reizes
+
patīk
-
Hella 1A7 001.140.01 .....pasūti Hellas rūpnīcā ,lai izgatavo speciāli....

http://content24-foto.inbox.lv/albums/a/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport2/DSC-4434-sized.sized.jpg

http://content25-foto.inbox.lv/albums/a/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport2/PS-74gads-.jpg

Andris_Z
11.Oct 2017
+
patīk
-

Dalgo
16.Oct 2017
+
patīk
-
Jautājums (joprojām aktuāls) bija vispirms par pašu priekšējā luktura korpusu, tātad ir vienādi vai mēdz atšķirties?

Un vai šim spidometram ir kāds sakars ar IŽ PS? :
Tēmas autoram ir tieši tāds pats.
http://content24-foto.inbox.lv/albums/r/retail/IZ-PS-350/IMAG1471.sized.jpg
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā