Sveiki!
Sanāca iegādāties šo ekskluzīvo braucamo pa sakarīgām cenām. Stāsts sākās tālajā 1982. gadā, kad pirmais saimnieks šo braucamo vinnēja loterijā, taču vēlāk pārdeva vēlvienam kungam. Šis kungs ar motociklu nobrauca aptuveni 10 000 km (ja var ticēt spidometram) un kopš padomju savienības sabrukuma motocikls glabājās sausā garāžā.
Pagaidām nav ejošs, trūkst akumlators. Arī ārēji dažas detaļas trūkst, bet laika gaitā viss tiks savests kārtībā. Dokumenti sakārtoti. Kopumā izskatās labi saglabāts.
Tā ir labā komplektācijā, bet trūkst dažas daļas. Šodien liekam klāt akumlatoru un skatamies kas būs. Ir vēl aizdomas, ka sajūgs būs jājauc, jo ieliekot ātrumā un izspiežot ritenis slīd.
Problēma, ka spidometram nav stikla, jo bijis izsists. Vai ir iespējams dabūt to stiklu atsevišķi vai tomēr viss spidometrs jāmaina?
Ja, spidometrs nav bijis izliekts, sfērisks, un nekas netrūkst no apmalēm, aizej uz kādu stiklinieku darbnīcu. Izgriezīs vajadzīgo diametru. Man izgrieza Minskas spidometram bez problēmām.
Veselu dienu tika meklēta dzirkstele, beidzot atrasta. Tomēr tāpat neleca. Atjaucu karburatoru, izrādijās, tur dīzei ielikta vidū drāts (laikam par lielu bijusi.) Arī benzīns tika apmainīts un motocikls beidzot pieleca. Vēlāk ielikšu video.
Kāds izmēra diapazons varētu būt karburatora dīzēm šādam 340 cc motoram?
Šim motociklam iepriekšējais saimnieks ir uzlicis CZ karburatoru ar lielām dīzēm. Piedarbinot un uzdodot gāzi uzreiz aizlejas un svece pludo. Kad attaisīju pludiņkameru, redzēju ka galvenajā dīzē ielikta drātiņa, lai samazinātu izmēru. Dīžu izmēri pašlaik ir 145 galvenajai dīzei un 40 starta. Itkā vajadzētu būt mazākiem.
Kādi varētu būt aptvenie izmēri? Plānoju pirkt dīžu komplektu, tāpēc gribētu zināt apmēram kādā diapazonā meklēt.
Šeit arī video. Šādi darbojas, kad galvenajā dīzē ieliek drātiņas. Pasūtīju arī dīžu komplektu, pēctam vajadzētu iet normāli.
https://youtu.be/KYj4E7HzIKg
Lieta tāda, ka saimnieks bāku krāsojis vai piekrāsojis ar baloniņu un sānu vāki arī citā tonī. Bildēs nevar redzēt, bet daudzviet krāsa notek un kad bāka pūsta, tad pat nav bijusi noņemta un rezultātā arī dažas citas detaļas ir sarkanas. Nav vairs rūpnīcas krāsojums virsū. Pārējais gan netiks atjaunots, tikai notīrīts no rūsējumiem un netīrumiem.
Pag,pag.....saki ka sataisīsi kā jaunu....tad ka krāsosi tikai bāku un notīrīsi netīrumus...tad kādi plāni?Un kā ar motoru....parasti visi beiguši savu dzīvi ar sadilušu klaņa gultni...
ja saprot krievu valodu tad jāpalasa krievu forumi par virzuli, varbūt ko jēdzīgu var atrast, kautkas jāpiestrādā, kautkas jānorūda utt. pa ausu galam esmu dzirdējis ka PS virzuļi esot liels deficīts, un kaimiņzemē mūsdienu ražojumi neizceļas ar tehnoloģiskumu un kvalitāti.
Šitam palasīju atsauksmes, saka ka nav jau tik labi kā originālie, bet braukt var. Protams piestrādāt vajadzēs dažu defektu dēļ, jo piemēram šim ir izurbts tikai viens caurums pirksta eļļošanai katrā pusē kamēr oriģinālajam ir 2.
Vēl jau bija opcija ņemt to Wossner virzuli, bet pagaidām tas par dārgu. Jāskatās ka šis ies.
Sanāca iegādāties šo ekskluzīvo braucamo pa sakarīgām cenām. Stāsts sākās tālajā 1982. gadā, kad pirmais saimnieks šo braucamo vinnēja loterijā, taču vēlāk pārdeva vēlvienam kungam. Šis kungs ar motociklu nobrauca aptuveni 10 000 km (ja var ticēt spidometram) un kopš padomju savienības sabrukuma motocikls glabājās sausā garāžā.
Pagaidām nav ejošs, trūkst akumlators. Arī ārēji dažas detaļas trūkst, bet laika gaitā viss tiks savests kārtībā. Dokumenti sakārtoti. Kopumā izskatās labi saglabāts.