11.Oct 2016 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Es dalīties ar šo informāciju tiem, kas varētu būt ieinteresēti. Struktūra, finanšu aizdevumu piedāvājums
jebkura persona, kas spēj atmaksāt aizdevumu ar likmi 2% procentu, lai iegūtu vairāk informācijas par iegūt aizdevumu, sazinieties ar šādu adresi: E-pasts: dithy@outlook.fr
Viss procesā, tauta gatavojas. Pasākums mopēdistiem baigi foršs bija pagājušogad, šogad noteikti arī piedalīsimies. Kaut tikai laks būtu normāls, bet arī lietus neaizbiedēs.
Cēsu sacensības vienmēr neizpaliek bez visādām nejēdzībām. Vienmēr debesu jumā visādas aktīvas lietas notiek, tāpēc arī neizpaliek visādi negadījumi. Citos laikos un vietās nav tā nācies būt.
Igauņiem mopēdu blakusvāģu sacensībās ir divas klases.
1.Mopēdi ar D4. 5. 6. 8 motoriem. Pieļauj ūdens dzesi ar oriģinālo cilindru , kā arī divus kopā sajūgtus D motorus un ķīnas 50 cc motori.
2.Mopēdi ar ķīnā ražotiem 80 cc motoriem
Tehniskie noteikumi ir pieejami, tur viss ir aprakstīts - klaņa gājiens, virzuļa diametri u. c.
Paldies!
Nu Igaunijā ievērojami mainījuši tos noteikumus. Ar mūsējiem nekas neder kopā.
Tas, ka 2 cilindri sajūgti kopā, tas jau laikam ir mazliet nenormāli. Nav tādu 2 clindru D-sērijas motoru. Tur figurē kāds 10mm pirksts virzulim (kāpēc, tas būtu jāierobežo, nesaprotu), 42mm virz. diam. ,42,5mmm. gājiens kloķenei = 58,9 kub.cm., . Slikti iet ar to tulkošanu.
Latvijā nav noteikumos tādas blakusvāgju klases.
...Tu ko!? Nu, ne jau viena vai divu ātrumu plirkšķi. Tie daži unikālie, kas vispār ko varēja jau tikai muzejos un kolekcijās palikuši..., nu SZ šosejnieks, kas ko vispār var, vēl uz piķa šad tad ir redzēts...
Tā var iedomāties. Tiem saucamajiem plirkšķiem 2zs, bet zelta mopēdiem 10zs, tomēr mazliet starpība laikam ir. Zelta mopēdiem stāv virsū cilindri pārbūvēti, ne sliktāki, kā tiem kreidleriem (nopērkamā versijā). Tas, ka tur vairāk motoram ātumu, nepalielina jaudu. Tas neko daudz nedos klāt, nepārtraukti slēgt ātrumus, slikti.
Ar šosejas motoriem nebrauc krosa trasēs, nepieciešams mīkstākas raksturlīnes motors kuram būs mazāk zirgspēku. Svarīgi ir galrezultāts.
Tikko septembrī pabiju Bieriņu motokluba veterānu tusiņā Vilciņu trasē Jaunmārupē, kur notika arī motokross mazajām kubatūrām, kur SZ plirkšķiem bija atsevišķs starts. http://www.alnisg.id.lv/alnis/hob/foto/moto/2023/20230924_bierini/index.html
Atsevišķs tādēļ, ka ātrāko tehniski saķīmiķoto SZ klasē braucošo ātrums netuvojās vismāzāko sīču rietumos ražoto braucamo ātrumam tajā pašā kubatūrā. Taisnība, rietumos ražotie bija svaigi, bet liela lēciena jaudu atšķirībā no daždesmit gadu veciem rietumniekiem tur nav, ...nu, es jau pats arī ar divātrumu plirkšķi no 1974. līdz 1978. krosiņu un skiju braucu... Viģikos vizuāli salīdzināju lēcienu raksturu. Vienkārši, nevajag salīdzināt to, kas nav salīdzināms.
Foto : http://foto.inbox.lv/borman_enterprise/24-07-2016-Zelta-mopeds-Cesis