Aizmirsi paroli?


Boris
24.Jul 2016
+ 3
patīk
- 0

uldiss
25.Jul 2016
+
patīk
-
Smuki, es arī sevi bildē atradu - zilajā ķiverē. Pirmo reizi piedalījos. Bija super! Vienīgi bija žēl veco Gaujiņu mocīt.

Andris_Z
13.Jul 2017
+
patīk
-
Kā veicās ar mopēdu, gaujiņu, gatavošanu Cēsu svētku ietvaros?
Kas patreiz notiek Pirtsupītes krastos? Nu jau 2017. gads liek sarosīties.

Ozolins
13.Jul 2017
+
patīk
-
Viss procesā, tauta gatavojas. Pasākums mopēdistiem baigi foršs bija pagājušogad, šogad noteikti arī piedalīsimies. Kaut tikai laks būtu normāls, bet arī lietus neaizbiedēs.

Al1nar
13.Jul 2017
+
patīk
-
Kad?

Ozolins
14.Jul 2017
+ 1
patīk
- 0
23.07.

Al1nar
16.Jul 2017
+ 0
patīk
- 1
stulbais darbs :(

Andris_Z
11.Jul 2018
+ 1
patīk
- 0
Viss procesā, tauta gatavojās.


Andris_Z
22.Jul 2018
+
patīk
-
https://www.facebook.com/zeltamopedscesis/videos/vb.449399841907056/96...mp;theater
Latvijā nekādi neatradu, kādiem tehniskiem noteikumiem jāatbilst mopēdam blakusvāgju klasē. Varbūt kāds zinās, Igauņu kādi ir?

Cēsu sacensības vienmēr neizpaliek bez visādām nejēdzībām. Vienmēr debesu jumā visādas aktīvas lietas notiek, tāpēc arī neizpaliek visādi negadījumi. Citos laikos un vietās nav tā nācies būt.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1532450434-negadijums-kas-ar-213.jpg

willy
27.Jul 2018
+
patīk
-
Igauņiem mopēdu blakusvāģu sacensībās ir divas klases.
1.Mopēdi ar D4. 5. 6. 8 motoriem. Pieļauj ūdens dzesi ar oriģinālo cilindru , kā arī divus kopā sajūgtus D motorus un ķīnas 50 cc motori.
2.Mopēdi ar ķīnā ražotiem 80 cc motoriem
Tehniskie noteikumi ir pieejami, tur viss ir aprakstīts - klaņa gājiens, virzuļa diametri u. c.

Andris_Z
31.Jul 2018
+
patīk
-
Paldies!
Nu Igaunijā ievērojami mainījuši tos noteikumus. Ar mūsējiem nekas neder kopā.
Tas, ka 2 cilindri sajūgti kopā, tas jau laikam ir mazliet nenormāli. Nav tādu 2 clindru D-sērijas motoru. Tur figurē kāds 10mm pirksts virzulim (kāpēc, tas būtu jāierobežo, nesaprotu), 42mm virz. diam. ,42,5mmm. gājiens kloķenei = 58,9 kub.cm., . Slikti iet ar to tulkošanu.
Latvijā nav noteikumos tādas blakusvāgju klases.

Andris_Z
04.Aug 2018
+ 1
patīk
- 0
Paldies Gitai par kopsavilkumu no 2018. gada Cēsu pasākuma

Andris_Z
05.Aug 2019
+ 2
patīk
- 0
Zelta mopēda vēsturi rakstot ar dziesmu.
Šogad Cēsīs 5 gadu jubileja!


Andris_Z
02.Dec 19:32
+
patīk
-
Tā, nu, eiropā klasisko 50 kub./cm. mocīšu sacensības.
Man šķiet, ka mūsu zelta mopēdi nesliktāk velk par šiem Kreidleriem.

Kā, jūs domājat, pēc skata?

Alnis
04.Dec 08:58
+
patīk
-
...Tu ko!? Nu, ne jau viena vai divu ātrumu plirkšķi. Tie daži unikālie, kas vispār ko varēja jau tikai muzejos un kolekcijās palikuši..., nu SZ šosejnieks, kas ko vispār var, vēl uz piķa šad tad ir redzēts...

Andris_Z
06.Dec 11:09
+
patīk
-
Tā var iedomāties. Tiem saucamajiem plirkšķiem 2zs, bet zelta mopēdiem 10zs, tomēr mazliet starpība laikam ir. Zelta mopēdiem stāv virsū cilindri pārbūvēti, ne sliktāki, kā tiem kreidleriem (nopērkamā versijā). Tas, ka tur vairāk motoram ātumu, nepalielina jaudu. Tas neko daudz nedos klāt, nepārtraukti slēgt ātrumus, slikti.
Ar šosejas motoriem nebrauc krosa trasēs, nepieciešams mīkstākas raksturlīnes motors kuram būs mazāk zirgspēku. Svarīgi ir galrezultāts.

Alnis
06.Dec 19:00
+
patīk
-
Tikko septembrī pabiju Bieriņu motokluba veterānu tusiņā Vilciņu trasē Jaunmārupē, kur notika arī motokross mazajām kubatūrām, kur SZ plirkšķiem bija atsevišķs starts. http://www.alnisg.id.lv/alnis/hob/foto/moto/2023/20230924_bierini/index.html
Atsevišķs tādēļ, ka ātrāko tehniski saķīmiķoto SZ klasē braucošo ātrums netuvojās vismāzāko sīču rietumos ražoto braucamo ātrumam tajā pašā kubatūrā. Taisnība, rietumos ražotie bija svaigi, bet liela lēciena jaudu atšķirībā no daždesmit gadu veciem rietumniekiem tur nav, ...nu, es jau pats arī ar divātrumu plirkšķi no 1974. līdz 1978. krosiņu un skiju braucu... Viģikos vizuāli salīdzināju lēcienu raksturu. Vienkārši, nevajag salīdzināt to, kas nav salīdzināms.
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā