Aizmirsi paroli?


Zirnis
30.Apr 2020
+
patīk
-
Lēnām gatavojot savu 1986 Minsku vešanai uz CSDD nonācu pie karburatora profilaktiskas iztīrīšanas. It kā nieks, ziemā šķūnī biju jau to darījis, pēc tīrīšanas gāja ideāli un tukšgaita arī normāla. Pirmoreiz tīrot izjuka pludiņkameras blīve un izgriezu no biezākā kartona ko varēju atrast. Dažas reizes piedarbinot normāli, bet ātri vien sāka tecēt pa visām malām. Tagad katrona blīvi aizstāju ar no oficiālas blīvju gumijas izgrieztu (3mm bieza) blīvi. Sausu izgriežu, salieku, atstāju stundu piebriest benzīnā, atkal izjaucu, piegriežu smalkāk (piebriestot aizgāja priekšā pludiņam, pa gaida filtru tecēja benzīns laukā)un kaut arī pludiņkamera strādā, moticikls vairs ar kurbuli nav iedarbināms, iestumjot tāda sajūta ka visu laiku grib lieties ciet un vairs neklausa ručkai, negrib gāzi slēgt ciet, tukšgaita arī vairs nav. Regulācijas skrūves neaiztiku.
Ko darīt?

bbarda
30.Apr 2020
+
patīk
-
apskaties vai adatiņai nav pazaudēta gumijas blīvīte.

VS634
30.Apr 2020
+
patīk
-
3mm bieza blīvgumija noteikti neaizstāj 0,3mm blīpapīru. Ja par 3mm palielina kameras augstumu, tad adata noslēgs kameru citā punktā, vai nenoslēgs vispār. Ja šķiet, ka pārlejās, vari sagāzt minsku 45grādos pa kreisi līdz motors sāk "elpot". Pēc tam iztaisno un skaties vai tiešām pārlejas.

Gredzentiņš uz adatas, vai adatas sēža tīra.

Vilnis2
01.May 2020
+
patīk
-
Visi iepriekš minētie padomi būtu jāšķiro atkarībā no karburatora modeļa - pludiņkamera centrālā vai sānos. Tai bļīvei nav tik liela nozīme.Visdrīzāk kāds gruzis vai pūka iespriedusies starp pluniņa slēgadatu un sēžu.Tad vajag karburatora apaksā izskrūvēt degvielas izlaišanu un ļaut degvielai gar slēgadatu patecēt ar lielāku plūsmu,kas izskalos ieķērušos gruzi.Ja slēgadata ar gumijas/plastmasas gredzenu,tad tam nu jābūt veselam.

Zirnis
01.May 2020
+
patīk
-
Slēgadata vienā brīdī nokrita zemē, varbūt ka tajā brīdī arī pazaudēja gumiju. Cik atceros, liekot kopā (pirmoreiz viņu nopietni apskatiju, pirms tam nebiju ņēmis laukā no pludiņa) uz adatas nekādas gumijas vairs nebija.
Šodien karburatoru nejaucu vaļā, bet ar 45 grādu pagriešanas metodi un pēc tam arī vienkārši kurbulējot leca normāli.

bbarda
01.May 2020
+ 2
patīk
- 0
Tai gumijiņai tur ir jābūt,tā noslēdz degvielas pieplūdi un uztur noteiktu līmeni karbulī korektai darbībai. Bez gumijiņas karbulis nestrādās korekti,lies pāri.

Zirnis
19.Apr 21:47
+ 1
patīk
- 0
Mazie svētki. Dokumenti sakārtoti, bija tā laika teh pase un pārdošanas līgums, CSDD vajadzēja trīs dienas spriest, vai rakstīt uz kolhoza "Draudzība", kurš sen vairs neeksistē vai tā cilvēka vārda kuram tika pārdots. Par laimi uzrakstija uz pircēja un 30 gadus vēlāk motocikls ir ticis pie brīvās Latvijas nummuriem. Paldies Cēsu CSDD.
Motors ir braucams, karburators iespējams jāatrod cits. Jāuzfrišina vizuālais, jāsamaina visas gumijas un varēs braukt. Visas spožās detaļas kuras laika zobs sagrauzis tiks hromētas, ir jau nodotas darbnīcā.
Pagriezienu lukturi un relejs tika izravēti jau kolhoza laikos, bet tā kā elektoinstalācija tā vai tā visa ir jāpārvelk, nebūs grūti uzķīmiķot atpakaļ. Patīkams pārsteigums ka pat no taures izdevās pīkstienu dabūt.

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1650393337-20220414-084701.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1650393367-20220414-084741.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1650393563-20220321-121446.jpg

minskariks3
29.Jun 19:05
+
patīk
-
Sveiki. Ir radusies problēma ar minsku. Kopā ar draugu devāmies izbraucienā. Vienā brīdī braucām un noslāpa. Motors ļoti karsts bija. Pēc tam nedaudz pagaidijām lai padziest, laidām klāt un braucām, bet jauda bija jūtami mazāka nekā sākumā. Kā atdziest, paiet kādi 5km atkal karsts kā elle. Kas varētu būt par vainu ka viņš tik ātri uzkarst?

ursus
29.Jun 21:40
+
patīk
-
NEpareizi iestatīta aizdedze,liess maisījums. Ja nepamanīji ārā bija un ir dikti silts.

Alnis
30.Jun 08:17
+
patīk
-
ursus 29.Jun 2022 21:40

...tas, protams, bet šķiet, ka te būtu piemērojama tā kopējā pamatformula mazajiem motorīšiem - iekšā visiem gultņiem, blīvēm, blīvslēgiem jābūt perfektiem un virzulim ir perfekti jāatbilst čaulas izdilumam, nekas nedrīkst būt bojāts. Svarīga laba eļļa. Jebkura lieka, pat vismazākā pretestība, būtiski atņem dzinēja jaudu. Tas pats attiecas uz riteņu rumbām. ...nu pie tā visa esmu saskāries arī ar sūci korpusa lējumā (ja viss nomainīts un neiet, jāpaprovē cits korpuss). Lielie dzinēji spēj strādāt, pat, ar nopietniem defektiem.

ursus
30.Jun 11:35
+
patīk
-
man un tev tas ir kā A,B,C ,bet pionieriem ....

rasbainiex
30.Jun 18:19
+
patīk
-
Alnis 30.Jun 2022 08:17
iekšā visiem gultņiem, blīvēm, blīvslēgiem jābūt perfektiem

Tak nav jau tik traki tai minskai. Protams visam jābūt perfekti kā nākas, bet kustēs uz priekšu arī švaki salikts motors. Pats esmu salicis motoru kuram starp blokiem gaisu pūš ārā. 60km nobraucu, bet nu tiesa degvielas patēriņš daudz daudz lielāks.

Vēl jau variants, ka gredzeni iespiesti gropēs, un vairs nepilda funkciju kā vajag.
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā